Okrem online verzie služby eCestak.sk Vám ponúkame možnosť používať a prevádzkovať službu eCestak.sk lokálne.
V tomto variante je systém uložený v rámci Vašej podnikovej IT infraštruktúry, na Vašich serveroch a zamestnanci k nemu pristupujú cez Vašu podnikovú sieť.
Systém eCestak a dáta Vašich zamestnancov v ňom uložené sú tak len pod Vašou kontrolou a podliehajú Vašim interným bezpečnostným pravidlám a opatreniam.
Zároveň máte možnosť nechať si systém prispôsobiť presne podľa Vašich potrieb.
Výhody:
- Dáta o pracovných cestách Vašich zamestnancov budete mať uložené u seba mimo internetu.
- Zamestnanci sa budú do systému prihlasovať automaticky cez svoje podnikové meno a heslo.
- Zoznam zamestnancov si systém automaticky načíta z podnikových systémov.
- Systém Vám upravíme presne podľa Vašich potrieb.
Príklady úprav:
- Úprava dizajnu systému pre zľadenie s firemnými farbami podniku.
- Úprava vypĺňaných polí a validácií podľa špecifických potrieb podniku.
- Pridanie elektronického schvaľovania cestovných príkazov a vyúčtovaní.
- Pridanie emailových notifikácií pre zamestnancov, nadriadených alebo učtovníkov.
- Export údajov o cestách do externých účtovných alebo dochádzkových systémov.
- Pridanie nových reportov prispôsobených pre potreby Vášho podniku.
Referencie:
"Zavedenie systému eCestak.sk nám výrazne zjednodušilo a urýchlilo spracovávanie pracovných ciest."
Lucia M. účtovník v spoločnosti Sygic a.s.
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky v Bratislave
Ako začať:
Využitie lokálnej verzie eCestaku odporúčame len pre podniky s počtom zamestnancov 50 a viac. Pri menších podnikoch je výhodnejšie využiť online verziu.